AKCE

MAKHMUD MURADOV po celé Praze!

Mnoho z vás si asi v ulicích Prahy všimlo nové kampaně světové jedničky mezi outdoorovou reklamou JCDecaux a výrobcem chytrých telefonů, spotřebičů a technologických doplňků XIAOMI, která doslova zaplavila celou Prahu. V kampani dostala prostor největší osobnost domácí bojové scény Makhmud Muradov, který se tak stal vůbec prvním bojovníkem v historii JCD. To jen dokazuje, jak se Mach za poslední roky posunul nejen jako zápasník, ale také jako marketingový produkt, který podporuje především svou silnou a zajímavou komunikací na sociálních sítích.

Mach od začátku kariéry totiž zvolil cestu pokory a upřímnosti, kdy rád komunikuje s fanoušky a doslova vyzařuje pozitivní energii. I díky tomu je jednoznačně nejpopulárnějším bojovníkem domácí scény. Již brzy protne pomyslnou milionovou hranici followerů na Instagramu a to rozhodně není konec. Mach totiž na rozdíl od ostatních fighterů cílí na globální trh a tam je rozhodně kam růst. Podíl jeho fanoušků je tak rovnoměrně rozdělen mezi CZ/SK, Rusko, Uzbekistán a okolní státy a USA, kde získává v posledních měsících velkou popularitu nejenom kamarádstvím s Floydem Mayweatherem, ale také svými výkony ve slavné UFC.

Úspěšná outdoorová kampaň JCD a Xiaomi jen dokazuje, že Muradov není jen online celebritou, ale opravdu etablovaným a známým sportovcem, který oslovuje nejen fanoušky bojových sportů.

Nejčtenější články

To Top
X